گواهی نامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشن SHLP|بهترین کاغذ سابلیمیشن | وارد کننده کاغذ

ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP

شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهرپس از بررسی و نیاز سنجی های چاپخانه داران ارجمند در حوزه چاپ دیجیتال پارچه برای بهبوداین صنعت توانسته کاغذ سابلیمیشن یا رول انتقال با بالاترین کیفیت را بعنوان اولین وبزرگترین وارد کننده بهترین کاغذ سابلیمیشن SHLP در ایران که دارای استاندارد مدیریت کیفیت ۹۰۰۱ ISO و ISO 14001 و گواهی نامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP تامین و دراختیار مصرف کنندگان این صنعت قراردهد.

برای بهبود صنعت چاپ کاغذ سابلیمیشن  ونیاز روز بازار چاپ کاغذ سابلیمیشن شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهر(رنگ اول)توانست بابررسی به عمل آمده بهترین کاغذ سابلیمیشن را شناسای کند و با گواهی نامه ثبت علامت کاغذ سابلیمیشنSHLP وارد کشور ایران کنند.

بر این اساس متاسفانه با وجودکاغذ های نامرغوب و بی کیفیت و چروک در بازارچاپ این شرکت توانسته کاغذ سابلیمیشن با کیفیت بالا وکوتینگ(Coating) بالا رابا برند کاغذ سابلیمیشن SHLP ثبت کند و دربازار تهران وکل ایران چه به صورت کل و جز تقدیم مصرف کنندگان عزیزکند.

پارس تجارت آراد مهر همواره کوشیده است با تکیه بر دانش فنی و باتجربیات گذشته مناسب ترین وارد کننده کاغذ سابلمیشن با بهترین کیفیت موجود در بازار را به تولید کنندگان عزیز ارائه نماید.

قیمت فروش کاغذ سابلیمیشن

شرکت بین المللی پارس تجارت آرادمهر وارد کننده تخصصی ملزومات چاپ میباشد. این شرکت وارد کننده انواع کاغذهای سابلیمیشن در گرماژهای متنوع در انواع کوتینگ‌ها بوده و توانسته بخشی وسیعی از نیازهای حوزه چاپ پارچه را در کشور مرتفع کند.

کارشناسان ما مشتاقانه پذیرای شما عزیزان به جهت مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم در این حوزه هستند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر راجب مشخصات محصولات، قیمت، پروسه ارسال و… می توانید از طریق زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

تماس مستقیم با واحد مشاوره و فروش: ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۵۳- ۰۹۱۲۲۸۹۸۴۵۴

جهت تصدیق اقلام اطلاعات مندرج در این گواهی نامه الکترونیک به آدرس اینترنتی my.ssaa.ir مراجعه کنید.